ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ e-mail: aeklivegr@gmail.com

NON AEK

Αποκαλύφτηκε η «αυτοσικλέτα» της Honda

Published

on

Η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες και στοιχεία για το «διπολικό» πρωτότυπο Project 2&4 που θα παρουσιάσει στη Φρανκφούρτη..

HONDA PROJECT 2&4 POWERED BY RC213V TO DEBUT AT FRANKFURT: A COMBINATION OF GLOBAL CREATIVITY AND CRAFTSMANSHIP

HONDA PROJECT 2&4 POWERED BY RC213V TO DEBUT AT FRANKFURT: A COMBINATION OF GLOBAL CREATIVITY AND CRAFTSMANSHIP


Με κινητήρα και κιβώτιο μοτοσικλέτας, τέσσερις τροχούς και διαστάσεις Smart, το μονοθέσιο «πείραμα» της Honda με την ονομασία Project 2&4 συνθέτει μια νέα διάσταση οχήματος με λιγότερο διακριτά όρια ανάμεσα στα δίτροχα και στα τετράτροχα. Το Project 2&4 είναι αποτέλεσμα ενός εσωτερικού διαγωνισμού της Honda στον οποίο συμμετείχαν 80 στελέχη της από τα τμήματα σχεδίασης της εταιρείας σε ολόκληρο τον κόσμο. Η μίξη στοιχείων από τον κόσμο των δύο και των τεσσάρων τροχών ταιριάζει απόλυτα με την κατασκευαστική υπόσταση της Honda, όπως επίσης και η πρωτοτυπία που αποτελούσε ανέκαθεν στοιχείο του DNA της. Στο συγκεκριμένο όχημα οι διαστάσεις έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο, καθώς το μήκος είναι μόλις 3 και το πλάτος 1,82 μέτρα, ενώ το βάρος δεν ξεπερνά τα 405 κιλά.

Οδηγός και κινητήρας έχουν τοποθετηθεί εκατέρωθεν του πλαισίου και ακριβώς στο κέντρο, ώστε το βάρος να είναι απόλυτα συγκεντρωμένο ανάμεσα στους δύο άξονες για κορυφαία οδική συμπεριφορά και ακαριαίες αλλαγές κατεύθυνσης. Την κίνηση στους πίσω τροχούς δίνει ο προερχόμενος από τα MotoGP V4 κινητήρας της RC213V, με πλήθος όμως τροποποιήσεων ώστε να είναι κατάλληλος για χρήση δρόμου. Έτσι, για την περίσταση αποδίδει 215 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. και ροπή 118 Nm στις 10.500 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη, DCT έξι σχέσεων με σειριακή λειτουργία. Το εντελώς εκτεθειμένο κάθισμα του οδηγού επιτρέπει την άμεση επαφή με το περιβάλλον και το δρόμο, ακριβώς όπως σε μια μοτοσικλέτα.

Δυστυχώς η Honda δεν δίνει στοιχεία επιδόσεων για το Project 2&4, ωστόσο με λιγότερα από 2 κιλά/ίππο η σχέση ισχύος προς βάρος είναι εντυπωσιακά υψηλή, ενώ το πολύ χαμηλό βάρος προϊδεάζει για εξαιρετική οδική συμπεριφορά αντίστοιχη οποιουδήποτε αγωνιστικού μονοθέσιου. Τέλος καμία ανακοίνωση δεν έχει γίνει από την ιαπωνική εταιρεία για την πιθανότητα παραγωγής του μοντέλου, έστω σε περιορισμένα αντίτυπα.

Πηγή: gazzetta.gr

Continue Reading
Advertisement