ΒΙΝΤΕΟ
«Δύσκολο να γίνει σίριαλ η ΑΕΚ»
Ο γνωστός ηθοποιός Αντώνης Αντωνίου μιλάει αποκλειστικά στην κάμερα του AEK LIVE στο πλαίσιο της κοπής της πίτας των παλαιμάχων

Ο γνωστός ηθοποιός Αντώνης Αντωνίου μιλάει αποκλειστικά στην κάμερα του AEK LIVE στο πλαίσιο της κοπής της πίτας των παλαιμάχων
Επιμέλεια κειμένου: Χρήστος Κωνσταντινίδης
Λήψη: Ανδρέας Ψάλτης
Μοντάζ: Χάρης Καραγιάννης
Ήταν από τους επίσημους προσκεκλημένους στην κοπή της πίτας των παλαιμάχων ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ. Η βράβευσή του σίγουρα ήταν μία ηθική επιβράβευση για τον ίδιο! Γιατί, ο Αντώνης Αντωνίου, μπορεί να έγινε γνωστός στο Πανελλήνιο πρωταγωνιστώντας σε αξιόλογα έργα του σινεμά, παραστάσεις του θεάτρου, ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές, αλλά στις συνειδήσεις των οπαδών της ΑΕΚ έμεινε χαραγμένος περισσότερο για το στιγμιότυπο στην τηλεοπτική σειρά “Μπαμπά μήν τρέχεις”, όπου εξέφραζε την αγάπη του για την Ένωση.
Και δεν το έκανε χάρη του ρόλου. Το ένιωθε και το έβγαλε στο γυαλί. Γιατί, ο Αντώνης Αντωνίου είναι, όπως όλοι μας, φανατικός οπαδός της Ιδέας. Μάλιστα όταν σήκωσε το ακουστικό και άκουσε απ’την άλλη άκρη της γραμμής, ότι οι βετεράνοι άσοι του Δικέφαλου αετού σκόπευαν να τον τιμήσουν στην εορτή τους, πέταξε από χαρά.
Στη βράβευσή του στην κοπή της πίτας των παλαιμάχων, την προηγούμενη Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου, το AEK LIVE κατάφερε να ξεκλέψει μερικές ατάκες από τον δημοφιλή ηθοποιό, τον οποίο πλέον απολαμβάνουμε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες, μέσω της σειράς, “Μην αρχίζεις τη μουρμούρα”, στον Alpha. O κ. Αντωνίου, ο οποίος ήρθε στην εκδήλωση μαζί με τη σύζυγό του και επίσης ηθοποιό, Νατάσα Ασίκη και τις δύο (από τις τρεις που έχουν) τους κόρες, έστειλε τις ευχές του στους Ενωσίτες, ενώ κλήθηκε να απαντήσει σε μία ερώτηση κρίσεως, αν η ΑΕΚ θα μπορούσε να γίνει τηλεοπτική σειρά…
Δείτε ποιά απάντηση έδωσε στην κάμερα του ΑΕΚ LIVE.
Σημείωση: Μην τρομάξετε απ’τη λήψη του Ανδρέα Ψάλτη. Αυτό που φαίνεται στα αριστερά του κάδρου, δεν είναι το ράμφος κάποιου αρπακτικού ιπτάμενου τέρατος, αλλά η μύτη του Χρήστου Κωνσταντινίδη, η οποία δεν κόπηκε στο μοντάζ του Χάρη Καραγιάννη.