ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ e-mail: aeklivegr@gmail.com

ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Προκρίθηκαν εύκολα τα κορίτσια της Α.Ε.Κ!

Published

on

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ νίκησε με 3-1 σετ τον Απόλλωνα Καλαμάτας και πήρε το εισιτήριο για την επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας!

Τα κορίτσια της ΑΕΚ έκαναν το χρέος τους και επιστρέφουν από την Καλαμάτα με το εισιτήριο της πρόκρισης. Η Ένωση επικράτησε με 3-1 σετ του τοπικού Απόλλωνα για την Β΄ φάση της 1ης αγωνιστικής του Κυπέλλου Ελλάδας και  βρίσκονται στην επόμενη φάση.

Τα σετ: 17-25, 26-24, 15-25. 12-25.

 

Continue Reading
Advertisement