ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
Προκρίθηκαν εύκολα τα κορίτσια της Α.Ε.Κ!

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ νίκησε με 3-1 σετ τον Απόλλωνα Καλαμάτας και πήρε το εισιτήριο για την επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας!

Τα κορίτσια της ΑΕΚ έκαναν το χρέος τους και επιστρέφουν από την Καλαμάτα με το εισιτήριο της πρόκρισης. Η Ένωση επικράτησε με 3-1 σετ του τοπικού Απόλλωνα για την Β΄ φάση της 1ης αγωνιστικής του Κυπέλλου Ελλάδας και βρίσκονται στην επόμενη φάση.
Τα σετ: 17-25, 26-24, 15-25. 12-25.
Continue Reading

