ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
Χωρίς λόγια


Στις εμφανίσεις της ομάδας μας του πρώτου ημιχρόνου με Αγιαξ και απ’ το 20′ και έπειτα με ΜΠΕΝΦΙΚΑ, θα ήθελα να προσθέσω και 2-3 μεταγραφές επιπέδου Champions League (δηλαδή επιπέδου ΑΕΚ) και να φανταστώ πού θα μπορούσε να φτάσει και τι να έχει καταφέρει.
Δυστυχώς κάποιοι φρόντισαν να μη μάθουμε ποτέ.
ΥΓ. Αν όντως είχε αυτές τις 2-3 βασικές προσθήκες ο Ουζουνίδης με ΠΑΟΚ προφανώς και δεν χρειάζεται καν να μαντέψουμε τι θα είχε γίνει και μ’ αυτούς
Γ.Γ.
Continue Reading

