ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Carrefour σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια
Το AEK LIVE σας παρουσιάζει το πορτραίτο των Carrefour, του νέου χορηγού της ΑΕΚ.
Το AEK LIVE σας παρουσιάζει το πορτραίτο των Carrefour, του νέου χορηγού της ΑΕΚ.
Tα Carrefour ανήκουν στον όμιλο του Μαρινόπουλου, ο οποίος εξαγόρασε τον Ιούνιο του 2012 το ποσοστό της Carrefour στην Ελλάδα. Μάλιστα ο αποκλειστικός francisee σε Βαλκάνια και Κύπρο.
Σύμφωνα με το προφίλ που δημοσιεύει η Μαρινόπουλος ΑΕ στην επίσημη ιστοσελίδα της, είναι η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική λιανεμπορική αλυσίδα με πρωταγωνιστικό ρόλο στην εγχώρια αγορά εδώ και 50 χρόνια. Παρέχει ποιοτικά προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές, ακολουθώντας μια συστηματική πολιτική προσφορών που απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές και ιδιαίτερα στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Η Μαρινόπουλος ΑΕ ίδρυσε το πρώτο ελληνικό σούπερ μάρκετ το 1962 και έκτοτε διατηρεί μια μόνιμη σχέση αφοσίωσης με τους Έλληνες καταναλωτές, εξυπηρετώντας τους με ποιότητα και συνέπεια μέσα από τα καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα. Το 2012, η Μαρινόπουλος ΑΕ κατέστη αποκλειστική δικαιοδόχος των σημάτων Carrefour σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια μέσω της δικαιόχρησης (franchise).
Σήμερα το δίκτυο των καταστημάτων της Μαρινόπουλος Α.Ε. στην Ελλάδα περιλαμβάνει 734 καταστήματα (35 με την επωνυμία Carrefour, 270 Carrefour Μαρινόπουλος, 242 Carrefour Express, 92 Smile και 93 OK Anytime Market), με τις θυγατρικές εταιρίες Express M Α.Ε, σουπερμάρκετ Ξυνός Α.Ε, σουπερμάρκετ Πειραικόν Α.Ε., Credit Μ, ΟΚ Anytime Market A.E. και το Κοινωνικό Παντοπωλείο, που είναι Αστική Κερδοσκοπική Εταιρία.
Η εταιρία επενδύοντας σε νέες αγορές, αναπτύσσει σημαντική δραστηριότητα και εκτός συνόρων, καθώς διαθέτει 16 καταστήματα στην Κύπρο με θυγατρική εταιρία την Chris Cash & Carry, 20 καταστήματα στη Βουλγαρία με τη θυγατρική εταιρία CMB Bulgaria EAD, 24 καταστήματα στην Αλβανία με τις θυγατρικές εταιρίες Euromax SHPK και CMB Albania SH.P.K., ενώ στα Σκόπια λειτουργεί ένα υπερμάρκετ με την εταιρία CMB Balkans Skopje Dooel.
Στο δυναμικό της Μαρινόπουλος εντάσσονται πάνω από 13.500 εργαζόμενοι ενώ διατηρεί και πολυετείς συνεργασίες με περισσότερους από 2.000 Έλληνες προμηθευτές.
Η υποστήριξη στους Έλληνες παραγωγούς, η προώθηση των τοπικών προϊόντων και η ανάπτυξη προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στη μεγαλύτερη ποικιλία της αγορά συνιστούν τα βασικά συστατικά της καινοτομίας της Μαρινόπουλος τα τελευταία χρόνια με επίκεντρο πάντα την ποιότητα, τις χαμηλές τιμές, την υιοθέτηση τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον αλλά κυρίως την τοποθέτηση του καταναλωτή στην καρδιά των αποφάσεων της εταιρείας διαχρονικά και συνειδητά.