ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Το… δαχτυλάκι του Γκάλο και η ανησυχία

Ο Ροντρίγκο Γκάλο πέρασε το πρωινό του στο Ιατρικό Κέντρο καθώς το αιμάτωμα στο μικρό δάχτυλο του δεξιού του ποδιού δεν τον άφησε να προπονηθεί.

Είναι ένα χτύπημα που… πονάει αρκετά και μένει να δούμε αν θα είναι ετοιμοπόλεμος για το ντέρμπι, καθώς με την κόκκινη που δέχτηκε ο Μπακάκης η ομάδα μένει χωρίς καθαρόαιμο δεξιό οπισθοφύλακα.
Ο παίκτης πάντως έχει αποδείξει πως είναι… σκληρό καρύδι και θα κάνει τα πάντα για να αγωνιστεί. Τις επόμενες ώρες πάντως οι γιατροί θα κάνουν πιο ασφαλείς εκτιμήσεις.
Continue Reading

